dimecres, 12 d’octubre del 2011

ara si, s'ha acabat

Tot té un final, menys la salsitxa que en té dos... No, seriosament va, avui arribo al final d'aquest bloc. Aquest és l'últim post. Siiiii, s'acaba...ohhhhhhhhhhhhh...jajajaja.

A veure, no siguem tan dramàtics, el bloc en si no s'acaba, el que s'acaba és aquesta periodicitat diària en l'escriptura: ara seré més laxe, potser escriuré un cop per setmana, potser un cop cada 15 dies, potser en una setmana escriuré 3 dies...qui sap?...en funció del temps que tingui i de les ganes d'explicar coses, de comentar les notícies o de fer-vos partícepts del que penso.

He assolit el repte, el 13 d'octubre de 2010 començava amb aquesta bogeria...i sincerament, pensava que em costaria més tot plegat. Home, mirant-nos-ho en producció-rendiment s'ha d'entendre que el balanç no ha estat el tot productiu: mitja horeta (de mitjana) invertida cada dia en fer aquests escrits però cap rendiment directe aparent...però només aparent perquè la satisfacció quan apreto "enter" a "publica el missatge" és un instant plaent, un instant de feina feta!

I malgrat no era l'objectiu primordial, el fet que hagueu llegit de tant en tant el bloc em fa realment feliç. Hi ha gent que em deia que era massa "exhibicionista", en el sentit de mostrar la meva opinió sobre política, llengua, economia, societat...bé, potser si, però també és una manera que em conegueu millor. No tinc res a amagar, sóc tal com he sortit "retratat" en el meu bloc. Merci pels que haveu deixat comentaris i merci també als que heu llegit el bloc sense deixar-ne rastre. Hi haurà posts que us hauran agradat més i d'altres que no tant, llei de vida.

Però aconseguir gairebé 11000 visites al bloc en un any vol dir 30 visites cada dia...que per ser un bloc molt personal, sense gaire floritures de disseny ni imatges espectaculars està més que bé. Gràcies de nou.

I res, us deixo, ja ens anirem veient (llegint) per aquí o per allà; hi ha una cosa bona en acabar avui el repte d'escriure aquest bloc diari...i és que a partir d'ara jo cada 12 d'octubre tindré una cosa a cel·lebrar  ;)

7 comentaris:

  1. Oooooooooooooooooooooohhh
    Ja s'ha acabat???
    Snif, jo ja m'havia acostumat a llegir-te mentre esmorçava. Ara què?
    Enhorabona mosso, és un gran repte asolit. Espero que escriguis de tant en tant, i salutacions a la familia.

    ResponElimina
  2. ets el meu ídol!!!!!!!!
    m'agradaria tenir, la meitat de la força de voluntat que tens tu!!
    mil petons, i esperaré amb candeletes les entrades desperiòdiques.

    ResponElimina
  3. Molt bé KP!!!!!! Has estat més periòdic que l'All-bran! I si pots, segueix publicant alguna coseta encara que sigui un cop per setmana, que et seguirem llegint.
    Salut!!!!

    ResponElimina
  4. Ha estat un enorme plaer llegir-te durant aquest temps. Tampoc t'enganyaré, no ho he fet a diari, però si sempre que he vist els enllaços al facebook i el temps m'ho ha permés, m'he passat a fer una ullada a les teues sempre interessants visions de la vida. Descansa de l'obligació de fer-ho a diari, però no deixis de dir la teua de tant en tant!
    Felicitats pel repte aconseguit!

    ResponElimina
  5. Moltes felicitats. Has estat inspirador. Se m'ha passat pel cap diversos cops tornar a agafar el bloc amb empenta amb un repte semblant al teu, però ja ha acabat aquella època on arribava a escriure fins a tres entrades diàries.

    Et seguiré llegint, en la freqüència que sigui.

    ResponElimina