dilluns, 25 d’octubre del 2010

l'home és un animal de costums

Tal com diu el meu títol, l'home és un animal de costums...i jo potser encara més. Molts dels meus amics "m'acusen" de ser previsible i de que se'm veu venir, però crec que m'ho diuen com a crítica constructiva eh?

El fet és que us explico part de la meva rutina al matí: m'aixeco a les 6:15h, em faig un primer cafè amb la Nespresso mentre engego l'ordinador per escriure el post diarial blog i després o bé llegeixo algunes de les múltiples revistes a la que estic subscrit (National Geographic, Quercus, Sapiens, SportLife, Runners, Men's Health, Muy Interesante....) o bé estudio una estona d'anglès, because of my job I need to improve my level. I això fins que es fan les 7:50h que començo a espavilar l'Oleguer per poder marxar cap a l'escola a les 8:25h aprox.

Doncs bé, què hi té a veure el títol del post d'avui amb el que us explico? Doncs perquè avui el despertador i jo no ens hem comunicat bé, hi ha hagut falta d'entesa (bàsicament ell m'ha cridat i jo no l'he sentit); i quan he obert els ulls ja eren les 7:50h; per cert, que curiós que és el rellotge biològic que m'ha despertat just a l'hora que haig de despertar l'Oleguer, donar-li el biberó, vestir-lo, etc...

I clar, un ja no ha pogut fer la rutina que té de costum....aquesta és la raó per si algú (que suposo que no) havia trobat a faltar el post. I aquesta és la raó del perquè avui el penjo a les 3 de la tarda.

Si recupero l'entesa amb el despertador (el diàleg sempre arregla les coses) demà ens tornem a "veure" as usual.

1 comentari:

  1. ok, demà a les 7.00 esperaré el post, a les 9.30 el cafè a can Paco (oh... aquesta rutina ha canviat, oi??), el que sí que espero amb candeletes, és el tàper de tonyina a les 13.30, cafè a les 14.00 i instant kp a les 15.00 (aquest te'l deixo fer en la intimitat)

    ResponElimina