diumenge, 17 d’octubre del 2010

el temps està fet de segons...però dura una eternitat

Quan vaig començar aquest blog, un parell d'amigues meves (la Marta i la Irene) que, per cert, no es coneixen entre elles, em van comentar més o menys el mateix; alguna cosa així com "no sé d'on treus el temps per ara fer un blog". I clar, ben mirat, si em parés a pensar les coses que faig, potser si que em podria donar vertigen, però com diu el títol del post el temps dura una eternitat, i quan he pensat que podria escriure un text que justifiqués una mica tot el que faig i com és que ho faig, només em venen al cap les coses que encara no he fet i que tinc ganes de fer...i fa fredar...

Per mostra un botó: vull aprendre a tocar la guitarra, a pintar, fer el camí de Sant Jaume en bici, perdre 15 kilets més, fer un triatló, tenir un hortet ecològic, escriure un llibre, muntar un petit museu-taller dedicat als insectes, tenir la meva pròpia barca i també un kaiac, aprendre a fer millors fotos, fer una marató, etc. ahhhh si, tranquils que no em deixo el que molts penseu: acabar la tesi!!!!

Uffff, tindré temps de tot això? si clar...no veieu que el temps dura una eternitat? I com que està fet de segons vaig a invertir-ne uns quants en fer el primer cafè del dia...igual mentre el faig se m'acudeix alguna cosa més per fer.

3 comentaris:

  1. Ep! T'has deixat la família: patir amb els nanos, educar-los (el que fa l'escola en tot cas és "instruir").
    I posats amb el llistat: el Camí de St. Jaume en bici són un parell de setmanes (des de Roncesvalles/Orreaga), l'hortet ecològic el muntes amb quatre testos (per cert vas veure l'entrevista de La Vanguardia sobre plantes medicinals) i la tesi... És com un festeig que mai s'acaba, ves per ella primer.

    ResponElimina
  2. Ei Cape. el dia que vulguis quedem i fem una escapada per tirar quatre fotos (és un hobby que tinc una mica rovellat últimament) i de passada a veure si trobem algú que ens pugui fer quatre classes de guitarra, que el guitar hero està bé però no és el mateix... una abraçada!

    ResponElimina
  3. jo m'apunto a la marató... però primer són la tesi i el petitó que ve de camí i que per ara no em deixa entrenar-me. La barca... si tu tens la teva abans que jo la meva, m'apunto a pescar unes tonyinetes...

    ResponElimina