divendres, 2 de setembre del 2011

l'eurobasket des de lluny

Aquests dies s'està disputant l'Eurobasket de Lituània, i com diu el títol l'estic veient des de lluny. No anem a la broma fàcil, ja sé que Lituània està lluny, aquest adverbi de distància el faig servir més que res com a indicatiu que enguany no estic fent com acostumo: empassar-me tots els partits que donen per la tele.

I no pas per impossibilitat de fer-ho; estic de vacances i curiosament a Sort es veuen millor els canals d'esports que no pas a Roses; a La Sexta donen els partits de la selecció espanyola i a MarcaTV tres partits diaris. Pero clar, estic de  vacances i lo prioritari és fer panxing i voltar amb els nens i la dona, potser la setmana vinent recuperaré el ritme.

Malgrat això si que voldria fer quatre ratlles del que estic veient (o llegint o suposant-me) de l'eurobasket; és arriscat, perquè segurament aquestes paraules me les hauré de menjar en el futur, però allà van.

M'agrada que hagin pujat de 16 a 24 les seleccions participants. Avui en dia gairebé totes les seleccions tenen bons jugadors (Polònia, Bulgària...tenen jugadors a l'NBA per exemple) per tant, el campionat és més complet amb més seleccions.

No M'agraden els periodistes que retransmeten els partits, els comentaris de qualitat no abunden, ans al contrari...com haurien d'aprendre de les retransmissions per exemple de Teledeporte amb en Manel Comas d'expert.

M'agrada que equips relativament petits vagin fent forat en el panorama internacional (ahir Macedònia va guanyar a Croàcia). Tot això fa que el nostre esport vagi creixent  en altres països i que no sempre el podi estigui ocupat pels mateixos.

No M'agrada l'aire de superioritat que en general mostra la selecció espanyola; no sé, potser es mania persecutòria, però els veig amb un punt de sobrats que no m'agrada gens ni mica.

M'agrada que el campionat es celebri a Lituània, un dels autèntics bressols del bàsquet a nivell europeu.

No M'agrada que no puguem gaudir de tots els partits (amb la de canals que hi ha i sabent que, per exemple, ens passen tots els partits de la Copa Amèrica de Futbol,,,)

M'agrada el BÀSQUET!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada