dijous, 1 de setembre del 2011

primer dia de vacances

Conseqüència del post d'ahir: si era l'últim dia de feina avui és el primer dia de vacances!!! Destí conegut, però no per això amb menys ganes d'anar-hi. Avui marxem a passar una setmana a Sort, al piset que hi té la família de la meva dona.

Ha de ser una setmana de desconnectada, tot i que aquesta no serà total. El fet que avui en dia la tecnologia ja formi part de la nostra vida quotidiana farà que més o menys estigui al corrent del que passa a la feina; no pas perquè pensi que la gent que treballa amb mi no se'n surti però és que estem en un moment tant actiu a la feina que la meva obligació ha de ser, com a mínim, assabentar-me del que està passant.

Això si, un intentarà estar el més desconnectat possible. El meu cos i el meu cervell ho necessiten. No tenim pas cap pla en ment, simplement avui anirem cap allà i ens hi estarem fins dimecres que tornarem a l'Empordà. Estem en un punt en que els nens encara són un pèl petits per fer grans caminades però tampoc podem estar tot el dia tancats a casa, alguna cosa farem; la zona té prous encants com per fer petites excursionetes.

No, no me'n porto feina, ara bé, vaig ben carregat com sempre. M'enduc la càmera de fotos amb el ferm propòsit no només de fer centenars de fotos als meus nens, si no de tirar unes quantes fotos a insectes que podem trobar per allà (a veure si d'un cop per totes entro en la macrofotografia que ja seria hora), duc amb mi un piló de revistes i llibres per llegir (m'encanta la lectura), un també té l'esperança que l'agenda del dia pugui incloure veure partits de l'europeu de bàsquet per la tele (les negociacions seran dures)...i qui sap!! M'agradaria també fer la visita de rigor al Museu de les Papallones de Pujalt, suposo que farem també la visita a Andorra i com que els dies són més llargs igual ens animem a pujar més amunt d'Esterri d``Aneu que és on acostumem a arribar.

Qui sap, no hi ha full de ruta establert, deixar que els dies flueixin i descansar!!!! Seré capaç? Un altre repte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada