dilluns, 22 de novembre del 2010

debat de bat a bat

Sé que m'estic fent pesat amb els posts electorals, però és el que hi ha, les eleccions catalanes són cada quatre anys, per tant, adaptant en que deia un ex-president: "ara toca".

Ahir a TV3 es va produir l'esperat debat a 6 entre els candidats dels partits amb representació parlamentària. No us explicaré aquí el debat: si el vau veure no tindria sentit i si no el vàreu veure, creieu que explicant-lo per aquí tindria algun interès? Això si, com sempre, deixeu-me fer uns comentaris del que van veure els meus ulls (que, evidentment, són meus...vull dir, no cal que coincidim amb les opinions).

a) en Rivera va picar de bieles, com he sentit avui en una tertúlia, es pensava que estava a Intereconomia. Quin hooligang!!! Semblava el barrufet rondinàire, tot i que el seu paper és el més grat: com que és un partit petit pot anar ficant-se amb tothom (em va fer pensar en en miniMolina de Crackovia).

b) Rivera i Sánchez-Camacho: com s'ha de fer per desenmascarar a falsos demagogs com ells? Segueixen amb la seva croada de sempre, sense atendre a raons. Que si es sanciona per rotular les botigues en castellà, que si en Vargas Llosa no podría donar clases a la universitat catalana perquè no té el nivell "C"....ufffff ja cansa. Primer, NO es sanciona per rotular en castellà, si no per no rotular també en català i segon, als professors visitants no se'ls exigeix el català, només a aquells que vulguin ser funcionaris dins el professorat universitari.

c) la Sánchez-Camacho va fer el ridícul parlant en castellà (que bé, Herrera, quan li vas dir perquè ho feia si mai abans ho havia fet), just després de que parlés en Rivera amb la llengua aquesta (que es veu que està perseguida aquí). Per un moment vaig pensar que a la líder del PP li anava els iogurines (ja m'enteneu) però quan vaig veure la miradeta que li va fer a en Mas quan li va dir que no s'assemblava gens a en Felip Puig...mmmmm

d) en Montilla hi era? ah si, bé, jo només el vaig veure dos instants; en el cos a cos amb Rivera per lo de la llengua (molt bé!!!) i en l'instant final quan va retar a en Mas a un debat...ja saps el que vas fer Montilla? A un cara a cara jo crec que en Mas es cruspirà en Montilla...però clar, la cosa pinta tan malament a can PSC que suposo que s'agafa a un clau roent.

e) Puigcercós, quasi em convences de nou...llàstima que aquesta legislatura em sembla que us ho haureu de fer sense el meu vot...us l'he donat sempre però l'últim cop ja em vàreu fallar massa.

f) Cuní!!!!!!!!! Tu si que vas guanyar, molt bona la primera ronda de preguntes!!! Això si, ja "politiqueges" una mica, perquè això de dir just al final que has quadrat el temps de tots els candidats..mmmm...no sé sno sé, com que cap de nosaltres estàvem amb un crono a la mà jugues amb avantatge que no et podem rebatre jajajaja.

Apa, ja veieu quina anàlisi més personal del debat eh?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada