dijous, 31 de març del 2011

dentista

Ahir vaig "gaudir" de l'experiència d'anar al dentista, bé, sensu strictu (quin nivell eh?) seria una clínica de periodònica i implants dentals. No cal patir, tinc una dentadura forta i sana, però un parell de cops l'any vaig a fer una revisió periòdica. Els antecedents familiars directes així ho aconsellen, i és que el meu pare i la meva mare han patit lo seu en un moment determinat per culpa d'haver-se de fer implants, etc.

Així doncs, d'ençà uns 3-4 anys m'estic fent aquestes revisions periòdiques. A part de revisió fem neteja de la boca, vaja, el mateix que fem amb la manguera quan netegem el cotxe però a la boca. El protocol sempre és el mateix, primer et posen unes gotes que t'escampes per la dentadura; aquestes el que fan és tenyir-te de rosat aquelles parts on s'està acumulant placa...i què voleu que us digui, sempre tinc l'esperança de que la boca aparegui més o menys neta i la realitat és que m'assemblo més a un vampir just acabat de fer l'àpat.

Després dels consells de la dentista sobre on incidir més amb el respall, que si fer servir aquells respalls petitets per entre les dents, el fil dental, etc... ens posem mans a l'obra. La professional agafa l'equivalent a la mànega de pressió i apa, amunt i avall sense deixar espai sense haver-hi passat. I aquí ve una de les coses que més angúnia em fa: l'aspirador aquell que tenen per buidar l'excés d'aigua; m'estimaria més empassar-me l'aigua que no pas sentir com es fa el buit dins la meva boca!!!.

Després la dentista agafa una eina semblant a un ganxo, o això és el que sembla; serveix per rascar aquelles parts on s'ha acumulat més sarro...però a mi em sembla que un dia em farà saltar una dent amb la força que hi fa. Una mica de dentífric per rentar-ho tot i llestos.

Una curiositat, allà on vaig es diu Clínica Cervera, us la recomano. Això si, el cap és un home (tot i que no es deixa veure per allà) però la resta de treballadores (TOTES) són noies...teoria meva: les dones són més delicades tant en el fer com en el parlar i això dóna més confiança al pacient...veritat o mentida?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada