dilluns, 23 de maig del 2011

curiós dia d'eleccions

El dia comença a les 7:15h, hora molt normal per ser diumenge (en el meu cas). El que ja no és tan normal és que la meva dona s'aixequi abans de les 8, però ahir ho havia de fer. Ho havia de fer perquè va tenir la sort de poder col·laborar amb la festa de la democràcia; si si, esteu encertats, havia de formar part d'una mesa electoral, amb la sort, però, que era 1ª suplent.

Així doncs a les 8 era fora...amb sort, al cap de mitja hora tornaria a casa, i així va ser: la titular havia aparegut o sigui que, es va salvar, pels pèls. Matí molt bo: vam anar a la platja, no ens vam banyar però una estona de solet a la platja carrega les piles (i de passada cansar als nens, que és tan o més important).

Per dinar les "deixies" d'ahir, que és això? doncs aprofitar les coses que van sobrar ahir d'un dinar familiar, per tant, menjar bo i sense feina a preparar-lo, sols reescalfar-lo. Segueix pintant bé la cosa.

Però clar, hi ha un moment que les coses s'han de torçar. A la tarda volia baixar a votar a Quart (on segueixo empadronat) de camí a Barcelona; avui dilluns hi tinc un parell de reunions a primera hora i volia, per evitar problemes d'arribar tard, ja ser a la capital. Doncs avui no faré tard, però ahir per anar a votar si...poc que hi pensava jo en que els diumenges a la tarda la gent de la "capital" gironina va a les platges de l'Empordà; tocaven les 8 quan era a Medinyà...per primer cop des que puc votar he engreixat l'abstenció sense voler-ho.

Arribo a Barcelona i, menys mal que vaig mirar el mail abans, perquè el meu cap havia canviat la reserva de l'hotel. Com que el divendres li vaig explicar la moguda que hi ha a la Plaça Catalunya amb els indignats...doncs mira, resulta que teníem reserva en un hotel proper a la Rambla i va decidir canviar-la...ara estem en un hotel en un polígon de l'Hospitalet, bé, són conceptes diferents. Tan diferents que vaig haver d'agafar el cotxe per anar a sopar alguna cosa...eren quasi les 11 de la nit per tant em vaig parar al primer llocs que vaig trobar...un bar gestionat per xinos. Per tant un plat combinat a bon preu però clar, en ser xinès, no serà gat la carn que m'hi van posar?

De voltes a l'hotel a consultar els resultats de les eleccions...i no m'han agradat, ni a Quart, ni a Roses ni a Girona...però bé, això ho deixem per un altre post.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada