divendres, 27 de maig del 2011

fotut però superant-ho

Així és com em sentia ahir (fotut) i així és com em llevo avui (superant-ho). No patiu familiars i amics, no és pas res greu, simplement una combinació fatal d'al·lèrgia i inici de costipat que ahir em va deixar KO. Fixeu-vos si em trobava malament al vespre que no vaig anar ni a entrenar, i qui em coneix sap que (tal com va dir la meva dona) haig d'estar molt fotut per perdre'm un entrenament.

Ja abans d'ahir em voltava la cosa; ja vaig anar a la farmàcia a agafar-me el Frenadol, però res. El mal de coll de dimecres al matí presagiava un costipat. No tinc pas massa facilitat per costipar-me, ans al contrari, però, això si, quan l'agafo l'agafo amb ganes.

Ahir dimecres, però, va ser la "debacle", en ma vida havia estornudat tant, i no exagero. Els que sou al·lèrgics sabeu que fer uns quants estornuts seguits és una cosa habituals, sobretot pel matí quan ens aixequem; doncs ahir vaig superar totes les espectatives. Al vespre em feia mal la caixa toràcica i tot de les contraccions que tenim quan estornudem...Possiblement el vent que feia ahir va resuspendre tot el pol·len i va fer que l'efecte de l'antihistamínic ahir fos anulat (bé, de fet ahir vaig prendre'm una dosi doble d'antihistamínic, però ni així).

I el nas? uffff el nas, semblava un sortidor. Tinc la costum de fer servir encara mocadors de roba ja que els kleenex em duren mitja sonada (perdoneu si algú està llegint el bloc mentre esmorza, però és el que hi ha), doncs ahir ràpidament el mocador quedava xop per la secreció nassal (que no diria mocs pq era tan líquid...), total, que un cop al despatx vaig començar a fer servir la tàctica del paper de wc i vaig ser capaç jo sol de gastar-me un rutllo i mig, eppp, un professional tu.

Així doncs que ahir a la nit, amb molts més esforços del que és habitual, vaig sopar i ràpid a fer nonetes, a les 11h de la nit ja hi era, fet molt inusual amb mi. Avui sembla que m'he llevat molt millor...porto ja mitja hora dempeus i ni un estornut...millor, no tinc pas ganes de millorar la marca d'ahir.

1 comentari: