dilluns, 27 de desembre del 2010

avui comença el nou any

Eppp no estic pas sota influència dels efectes de l'alcohol eh? ja sé que avui som dia 27, però el fet que l'aniversari meu caigui el 26 sempre fa que per mi l'endemà comenci un nou any: balanç de l'any, nous reptes, il·lusions, records...

Ahir, evidentment el dia va ser rodó: vaig sobreviure als 7 km (a 5'20'' el km, tot un récord per mi) de la Sant Silvestre de Riudarenes, per després tenir un àpat tradicional de Sant Esteve (canelons i després pollastre i vedella...amb pastís, torrons i demés de postres). Menció a part per la cuinera, quins canelons i quin pastis de crema amb fruita que ens va preparar...quina llàstima que encara no s'hagi inventat el que us pogués transmetre per aquí el sabor que tenia tot plegat...aishhh).

Hi ha un moment a cada dinar de Sant Esteve que m'aïllo un moment i penso si l'any vinent serem més, serem menys...la intuïció em diu que serem més (però no pas per culpa meva eh?), en parlem d'aquí a un any.

A part de les típiques coses ( però  no per típiques monòtones eh?) que hi va haver: "discussions" cunyat-pare, moments d'admiració pel que endrapa el meu cunyat, les intervencions de la meva iaia a les converses (menció a part quan diu, a mig àpat, que demà només menjarà verdura per compensar), etc etc...hi va haver alguna novetat i repte al mateix temps: el 26 de desembre del 2011, quan fem el dinar pel meu 37è aniversari tocaré una cançó en guitarra...una guitarra que no sé tocar però que tinc a casa de farà més de 20 anys!!! Un nou repte a la meva agenda.

Em deixeu que em posi tendre per un moment? Tinc la millor família que un podria tenir...gràcies a tots.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada