diumenge, 19 de desembre del 2010

que falsos que som a vegades

I fixeu-vos que parlo amb primera persona del plural, o sigui que m'hi incloc. No estic parlant de grans mentides sinó d'aquell punt de falsetat quan diem les coses per quedar bé. Us posaré un exemple que pot ser banal, de fet però, segur que pot ser extrapol·lable a qualsevol àmbit quotidià.

Us parlaré de com de fals sóc quan estic fent d'entrenador. Sorpresos? noooo, tranquils, que ho entendreu aviat.

Per què abans de començar el partit els entrenadors ens diem coses com "sort" o "que et vagi bé" o "bon partit". De veritat creieu que els entrenadors ho diem de tot cor? A mi, sincerament, com més malament li vagi a l'entrenador contrari millor m'anirà a mi no? I a veure, tampoc ens enganyem, no em sortiu amb lo de desitjar "bon partit" significa que hi hagi un partit maco: com més bé jugui el meu equip en defensa més lleig jugarà l'equip contrari en atac.

Una altra faceta important és fer-li la pilota a l'àrbitre. En el partit d'ahir un parell de cops, davant la queixa d'alguna jugadora meva per alguna decisió arbitral li acabo donant la raó a l'àrbitre...justament? no pas...com a inversió de "futur" perquè en els moment importants del partit l'àrbitre ens doni alguna cosa...o com a mínim no ens tregui res.

Al final del partit (guanyem de 1) m'acosto a l'entrenador rival i li desitjo sort pel que queda de temporada (sincerament se me'n refum si tenen sort o no, de fet, com que m'estan defensant en zona durant 20 minuts i no suporto els equips que fan això per amagar les seves carències en defensa tant de bo en perdin uns quants) i, sobretot, una cosa que ens acostumem a dir els entrenadors al final del partit són coses com "bon partit", "ben jugat"... ben jugat? però si ahir els dos equips ho vam fer de pena....

Tot sigui per quedar bé...!! Per cert, que tingueu un bon dia (això ho dic sincerament eh?).

PD: avui és el post número 69, epppp, no vull dir res, simplement que em fa gràcia el número...

1 comentari:

  1. Ah!!! em va agradar més la pizza que el partit de bàsquet, em falta provar la coca de vidre.

    ResponElimina