dijous, 30 de desembre del 2010

et vols marejar? canvia de mòbil

Durant les vacances de Nadal, a part de les festes tradicionals que hom té i que impliquen una generositat extrema d'uns éssers enigmàtics (digues-li reis, digues-li tió) un servidor fa anys i a més cel·lebra el sant. Així doncs, el que de petit es convertia en un empatx de regals ara de gran s'ha convertit amb pocs però grans regals.

Quan dic això de gran regal potser us ha fet la impressió que parlo des d'un punt de vista massa materialista, però qui em coneix sap que no sóc així. Bé, al que anàvem. Fa un temps que m'havia plantejat canviar de mòbil i passar-me o bé a Blackberry o bé a iPhone, i d'aquesta manera estalviar en gadgets elèctrònics (no caldria GPS, ni IPod..que ja n'havia tingut però que va anar a la rentadora, ni MP3, etc etc), a part de millorar en la gestió de mails etc. ja que ara per feina volto (i voltaré) més.

Malgrat que això ho havia comentat a la meva dona, es va conxorxar amb els meus pares i total, que el dia del meu aniversari tenia un catalèg de mòbils amb un sobre amb diners a dins perquè tries el que volgués...i aqui va començar l'odissea dins la qual encara estic immers.

Visita, per aquest ordre a Orange, a Movistar i a Vodafone. Als dos primers operadors tàctica 1: "hola, sóc de vodafone però em voldria canviar i a més em faria gràcia tenir una Blackberry o bé un iPhone", i ja hi som pel tros, catàlegs que guixen marcant-me les millors tarifes per mi, que si "planazos" que si tarifes "Delfin", que si la biblia en vers...

I a part? què triar? Blackberry bé per gestió de correu però iPhone millor per les aplicacions que té....aishhh. I clar, després vaig a Vodafone i el capullo (dit amb tot el carinyo per una persona que fa una feina que jo no faria mai) dient-me que si, que iPhone està molt bé però que està sobrevalorat i que tot el que et posis dins el mòbil s'ha de pagar, que Blackberry està bé com a "oficina" però que a part d'això pel resta és molt millorable. Clar, fos el mòbil de l'empresa i em quedava aquest però jo també el vull com a reproductor de música, GPS, etc...

Doncs apa, embolica que fa fort. El venedor de Vodafone em recomana HTC Desire HD, que és millor que el HTC Desire, vaja, que ha sortit del forn no fa ni tres setmanes i que és una passada i, el que és millor (i això si que ho comparteixo) que el sistema operatiu és Android, per tant codi lliure (no s'ha de pagar pels programets) i parent de google (ningú pensa que google no és una empresa fiable no?).

Som-hi, avui a parlar amb Orange i Movistar a veure quan em costaria venir de Vodafone a la seva companyia i que m'aconseguissin un HTC...tot i que em sembla que aquest telefon el té en exclusiva Vodafone...potser per això és tan bo i me'l recomanen no? Malpensa i encertaràs jejejejeje.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada