dissabte, 4 de desembre del 2010

jo de gran vull ser controlador aeri

Si si, això mateix; quan sigui gran vull ser controlador aeri. Ep, però no només pel sou (que, ben mirat, diuen que els diners no fan la felicitat no?)...ejem....quina frase més poc creible en temps de crisi. Jo vull ser controlador aeri pel poder que tenen!!!!

No entraré aquí si les seves reclamacions són justes; o més ben dit, pel poc que he sentit aquest matí al 3/24 podria fins i tot entendre que el que ha desencadenat aquesta vaga és fins i tot justificable; abans que us abraoneu a sobre de mi (sobretot si algú de vosaltres és damnificat) vull dir-vos que, segons el que he sentit, han convocat aquesta vaga perquè el govern ha aprovat un decret-llei en el qual, a les hores treballades a l'any no se'ls computa les baixes laborals, permisos personals i permisos sindicals, és a dir, en paraules planeres, si un controlador es posa malalt ha de recuperar les hores, cosa que em sembla que no passa a cap feina (sense comptar autònoms i becaris i d'altres pringats d'universitat). No tot són els diners.

Ara bé, a quin paio amb dos dits de front se li acudeix organitzar aquesta vaga salvatge? Molta gent esperava amb candaletes aquests dies per marxar de vacances, gent que, com ells, van igual o més estressats (sense, ni de bon tros, la seva nòmina a final de mes), gent que havia de marxar per treballar, no sé, mil coses, la casuïstica segur que és molt diversa en un dels dies de l'any amb més tràfic aeri.

En una situació econòmica com l'actual, si una de les fonts que mínimanent subsisteixen com és el turisme la maltractem d'aquesta manera, no ens estarem enfonsant cada cop més? Com bé diu el cap de la meva empresa (britànic): "en temps de crisi el que cal és treballar més per treure el país endavant"...doncs gràcies a aquests controladors hem fet un nou pas enrera.

Sabeu qué és el que passarà amb ells? Reeeeeeeesssss, i si no temps al temps, quatre reunions, i "donde dije digo digo diego"... per això dic que tenen un poder brutal. Si no, digueu-me quin col·lectiu pot posar un país potes amunt en escasses hores com han fet ells...vergonyós i vergonyant...menys mal que jo el pont el passo a Quart i em desplaço amb cotxe...

2 comentaris:

  1. jo de gran vull ser funcionària...
    més que ser-ho, el que vull és exercir de funcinonària, però d'aquelles "topicazo", de les que no peguen cop, i executen els seus drets fins a l'última coma del contracte...
    Que no se m'enfadin els funcionaris "currelas" que d'aquests gràcies a Déu, trambé n'hi ha!

    ResponElimina
  2. David, no ser si veuràs aquesta contestació, però em faries un gran favor si el veiessis, la qual cosa és que jo vull ser controlador aeri, i la veritat, miro a pàgines web, m'informo per els llocs que fagi falta, però a cada lloc posa una cosa diferent. Jo quan tenia 6 anys ja tenia clar que el que volia ser era controlador aeri i veig que tu me'n pots informar!
    Espero que em responguis!
    Albert Casellas

    ResponElimina