dimecres, 29 de desembre del 2010

la innocentada del CAP

Ahir es va celebrar el dia dels Sants Innocents; com deveu saber, aquest dia es commemora la matança d'infants que va ordenar el cabró de l'Herodes per eliminar també a Jesús, que feia uns dies havia nascut. Com es passa d'un dia tan macabra a fer bromes i enfotre's de la gent en què es va convertir en temps moderns? Doncs perquè, d'alguna manera, s'imita al que van haver de fer els pares dels infants: tot un reguitzell d'enganys, excuses, etc... per evitar que els soldats de l'Herodes degollessin els seus fills.

S'ha de reconèixer que en els últims temps això de fer bromes ha passat una mica de moda. Ja no parlo només de les típiques "llufes" penjades a l'esquena de la gent, sino també de les notícies "broma" que sortien als mitjans de comunicació, etc. (ara pràcticament només surten en els diaris esportius, i encara).

Doncs ahir vaig tastar una nova innocentada. Ja diumenge al vespre havia sentit un mal de gola d'aquells sospitosos, que anuncien arribada d'angines...el tractament amb Saetil (medicament amb gust d'anís) no va reeixir, o sigui que ahir al matí, cansat de no poder empassar saliva (o veure les estrelles quan ho feia) vaig decidir anar al CAP de Quart.

Haig de confessar que em fèia mandra perquè les vegades que hi havia anat m'hi havien fet estar estona; arribo, i ningú esperant (cap avi fent receptes, cap nen amb febre....ningú!!!!). El meu dia de sort vaig pensar (eren les 9 del matí i amb una mica de sort no hi estaria més de 5 minuts...). Parlo amb la recepcionista i....em dona hora per les 11h!!!!!!!!

Perdona?...però no em pot visitar ara la doctora? que no hi és la doctora?...Doncs si, la doctora hi és però no entres per urgència sinó per visita concertada...per això no em pot agafar fins les 11h. Estava tant de mala llet però tan atuït pel mal de gola que només li vaig dir que no entenia perquè no em podia agafar si no hi havia ningú a la sala. Em va dir que si no tornés a última hora del matí...ostiaaaa, sé que no és un atac de cor, però calia que m'esperés a començar el tractament a la tarda perquè les meves angines no eren motiu d'urgència?

Solució: anar al Montepio, a Girona, ja que en sóc associat. Arribava a les 9:40h, a les 9:50h sortia del consultori mèdic i a les 10h ja m'havia pres la primera dosi d'antibiòtic.

I ara, com que m'he anat encenent (es nota que se m'ha passat una mica el mal de coll) vaig a escriure una carta a l'Ajuntament, o a Sanitat o on calgui... que a mi les bromes m'encanten...però les de mal gust no, encara que sigui un 28 de desembre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada