dimecres, 5 de gener del 2011

de la gana en fem el que volem

Amb una mica de retard arriba el post d'avui, molt breu perquè ja sabeu que és dia 5 i m'haig de preparar per anar a esperar els reisssss. Us volia comentar una coseta que em va passar ahir i avui, tot i que en menor mesura.

Per qüestions de feina ahir vaig haver de fer mil coses en poc temps, anar a Mataró a buscar un aparell que necessitava, programar-lo en arribar a la feina i engegar un projecte que tenia que començar-se ahir, si o si, i a més anar a fer les meves primeres (si si) primeres compres de reis...

En resum, que eren les 7 de la tarda i encara no havia dinat; de fet, no havia ingerit res sòlid des de les 9:30h del matí. Evidentment, pels que em coneixeu, el meu cos té prou reserves grasses (tot i que cada cop menys eh?) per aguantar això i molt més, però no deixa de ser curiós com, normalment, quan passa mitja hora o tres quarts de l'hora habitual de dinar tenim molta gana però, un cop superat aquest moment crític, la sensació de buidor a l'estòmac desapareix...com a mínim a mi.

Res doncs, perdoneu, però algú ho havia de dir....sigueu bons i no oblideu de deixar alguna cosa de menjar als Reis, que ells encara han de fer més feina en més poc temps.

2 comentaris:

  1. De ben segur que al cotxe hi tenies unes reserves de caramels per anar fent... que ens coneixem!!

    ResponElimina
  2. doncs si Gemma, però sense sucre eh? si que em coneixes si jajajajaa

    ResponElimina