dijous, 25 de novembre del 2010

avui voto!!

Si si, durant el dia d'avui ja exerciré el meu dret (i penso que deure) com a ciutadà, aniré a votar!!!. Per primer cop a la meva vida votaré per correu i avui és el darrer dia per fer-ho. El fet que estigui empadronat a Quart però que actualment visqui a Roses fa que hagi decidit votar d'aquesta manera; el diumenge per la tarda tinc partit a Banyoles i si vull aprofiar una mica el matí amb la familia doncs mira, voto per endavant.

Ja sabeu que el vot és secret, però per altra banda tampoc em fa res que es sàpiga el que voto, en fi, que a veure si ho endevineu: sabeu que sóc, i cada cop més, independentista però que, a més, fa quatre anys vaig quedar decebut amb la reedició del tripartit i que, tal com vaig dir en un post de fa uns dies, crec que cal una regeneració de polítics o millor encara, de la política. Total, que voto un Joan però no us diré quin...una mica de privacitat no? jajaja.

Sabeu que estem en les primeres eleccions 2.0; bé, fa quatre anys ja les podíem considerar així però, no sé, tinc la impressió que en aquesta convocatòria internet, les xarxes socials, els blocs, etc... han tingut més presència que mai.

Si algú de vosaltres encara dubta de què votar us aconsello la següent aplicació: Elecciones.es; és un "divertimento" molt senzill: has de respondre 20 preguntes  de quatre blocs diferents (la resposta és si/no/passa la pregunta). A mesura que vagis responent aniràs veient una sèrie de rotllanes (són els logos dels partits que estan tapats o bé, si els vols, els pots visionar, però us recomano que els deixeu tapats fins al final) que s'acosten o s'allunyen, depèn de la teva resposta, a un punt central on significa que ets tu; així doncs, com més a prop estigui el logo de tu vol dir que més afinitat tens amb aquell partit. Al final, a més, pots veure una taula comparativa del que has respòs tu comparat amb l'opinió que tenen cada un dels partits. Curiós.

Per cert, jo ho vaig fer quan ja tenia decidit el meu vot i va coincidir amb el que em va sortir en aquest test. I curiosament els dos partits més allunyats de mi van quedar PP i C's...uffffff que bé!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada