dilluns, 8 de novembre del 2010

fent el camell per fires

No us penseu pas que m'he passat al "lado oscuro" i ara em dedico a fer il·legalitats amb substàncies psicotròpiques (no pas), simplement que ahir vaig tornar a fer una d'aquelles activitats que fèia anys que no en gaudia.

Ahir per la tarda, ben dinat, vaig anar a les Fires de Girona amb la meva dona, la meva germana i l'Oleguer; vam decidir deixar que l'Eudald visqui aquestes experiències a partir de l'any vinent, més que res per les previsions de pluges que hi havia per ahir la tarda (el trinomi pluges + devesa + cotxet amb nen petit sol causar força mals de cap).

L'Oleguer descobria les fires per primer cop; només d'arribar a "pescar ànecs", evidentment amb la meva ajuda perquè si no no en pesca ni un...la meva ajuda? bé, només les meves acompanyants més una parella jove que hi havia allà va gaudir de l'espectacle lamentable que és un paio de 35 anys essent incapaç de pescar uns aneguets (em resisteixo a anomanar-los éssers inerts perquè no paraven de moure's!!!!)...després vaig adonar-me que ens havíem col·locat just a l'extrem d'on sortia la corrent d'aigua que movia aquells dimoniets grocs...de totes maneres, haig d'entrenar-me per l'any vinent. Per cert, dues reflexions sobre aquesta parada: allà hi havia aneguets però també cocodrils, peixos, dofins... i, sobretot, que ja no cal comptar els punts que hi ha sota l'aneguet, tu pesques 6 ànecs, pagues 4 euros i esculls el regal que vols d'una pila que hi ha allà...aishhh ens estem carregant les tradicions.

Després d'aquesta entrada vam anar a dos "caballitos", si si, ja sé que no és lingüísticament correcte, però em permetreu agafar-me aquesta llicència no? Tota la vida n'hem dit així!!!! Era el primer cop que l'Oleguer hi pujava, primer vam anar a un d'aquells que només donen voltes (els "tiovivos"...o "onclevius") i després al "scalextric"... i com va disfrutar tu!!!! Només per veure-li la cara ja val la pena pagar els 3 euros per 60' segons de viatge.

Després de que l'Oleguer passés una mica de por amb tots aquells disfressats de Mickey que anaven repartint globos per tot fires (conclusió: haurem d'esperar encara un temps a anar a Disneyland) vam passar per davant d'una parada de camells, i com que la meva germana em coneix em va "picar" perquè fes una cursa...bé, de fet simplement em va dir: "david, perquè no en fas una?"...i abans que acabés de dir la frase ja estava jo pagant els 3 euros reglamentaris. Ep, no vull pas fer una mourinhada...però dues curses: 2n a la primera a una bola de guanyar, i 1er incontestable a la segona cursa...pssssss...i sense escalfar eh?

Un tigre (premi) que ens vam endur cap a casa, un tigre que segons el meu fill estava trist; potser per això aquesta nit ha dormit abraçat a ell; a veure si d'aquí a 10 minuts quan els vagi a despertar el felí ha alegrat la cara. Potser estava trist perquè el vam treure del seu món i deixarà de visitar tants pobles i ciutats com fan els firaires?...potser si...i és que per ser firaire s'ha de ser d'una raça especial...no creieu?

1 comentari:

  1. Espero que l'Oleguer posi Hobbes de nom al seu tigre. Així a tu et podrem dir que cada cop t'assembles més al pare de Kalvin!
    ;)

    ResponElimina