dimecres, 10 de novembre del 2010

el rei de les suscripcions

Avui un post poc profund i trascendental, d'aquells que faig de tant en tant perquè conegueu una mica més de la meva personalitat, fobies, filies i demés. I de passada veureu com de friki pot ser una persona que no té mai temps de res; us parlaré de les revistes a les que estic subscrit.

De ciència/natura: Quercus, Muy Interesante, National Geographic, i abans ho estava al Nat, a Natura, a Ecosistemas i a Conocer la ciència...però van plegar veles.

De història: Sapiens

D'agricultura ecològica: La Fertilidad de la Tierra i Agrocultura.

D'esports: Sport Life, Men's Health, Runners

D'informàtica: PC actual

I a més rebo les revistes trimestals de l'Associació Catalana d'Entrenadors, de la Espanyola i de la Basca...totes elles de bàsquet, clar. Ahhhh i la revista Speak up, per millorar el meu level d'anglès.

Sempre porto alguna revista d'aquestes i quan vaig a fer un cafè, viatjo en autobús, tinc deu minuts després d'escriure al blog cada matí, etc... aprofito per llegir. Què passaria si no ho fes? obviament res, però què voleu que us digui, m'aficiono a les revistes i sempre és millor que em gasti els diners en això que en substàncies psicotròpiques no? (a vegades cal recòrrer a obvietats per justificar-se, ho reconec).

Obviament, abans que m'ho pregunteu, no tinc pas temps de llegir-me totes les revistes cada mes, les apilono i sempre penso que algun dia podré fer-ho, de fet, el món no crec pas que s'acabi aviat i no tinc pas cap interés de deixar-lo jo, que com bé va dir l'Eduard Punset, "no està pas científicament demostrat que jo m'hagi de morir"...i si això ho diu un savi...part de raó tindrà jajaja.

Ahhh, un altre dia us parlo de les entitats a les que estic subscrit, que la dosi de frikisme per avui ja l'hem coberta amb escreix.

4 comentaris:

  1. buff... durant un temps vaig compartir aquest vici (de fet, no sóm tant diferents, no trobes?) però la crisi... passa factura, i deixar certes subscripcions, fa que l'estalvi sigui important

    ResponElimina
  2. ho has escrit tu o la meva dona aquest comentari? jajajaja...en el fons teniu raó..ho sé

    ResponElimina
  3. I no es només qüestió de calers, sinó també d'espai:

    10 revistes subscrit al més, a una mitjana d'uns 0.5 cm de gruix per revista = 5 cm de gruix per mes. Això a l'any són 60 cm de pila de revistes. Si ho multipliquem pels anys que fa que hi estas subscrit, deus tenir uns quants metres de paper apilats!

    I això sense comptar el pes que suposa... hauras de fer una trucada a l'arquitecte, no sigui que estiguis sobrepassant la capacitat de càrrega de l'edifici... ;-)

    ResponElimina
  4. collons Josep, mai ho havia mirat així....

    ResponElimina