dilluns, 18 de juliol del 2011

compte enrera

Quan obres cada dia el blogger per poder escriure el post del dia, després de posar el nom d'usuari i contrasenya, apareix un pantalla per gestionar els teus blocs. Bàsicament és una pantalla on apareixen els blocs que has fet (i estàs fent).

En el meu cas, per exemple, apareixen 4 blocs, òbviament, el que esteu llegint i 3 més: un que vaig fer de proves quan feia un curs de blogger, un altre de proves que vaig fer una assignatura de la UdG i la versió millorada o oficial d'aquest últim, és a dir, el bloc de l'assignatura de "Biologia dels Artròpodes" on penjava informació, apunts, curiositats, etc...sobre el fantàstic món dels artròpodes (insectes, aràcnids i altres bitxets).

En aquesta pantalla, per cada bloc, apareix informació sobre els usuaris que et segueixen, quans comentaris t'han escrit, opcions per editar els missatges, etc...i també, clar està, quants posts s'hi han escrit. 300 és el número rodó de posts que porto escrits aquí, en aquest bloc de "coses meves...i no tant meves".

Quin número més rodó. Són 300 dies escrivint una parrafada, normalment, com avui, tan bon punt m'aixeco. Haig de reconèixer que a vegades no ha estat fàcil, i he engegat l'ordinador sense saber de què escriuria, però han sigut les menys...sovint he hagut de discriminar sobre què havia d'escriure perquè les opcions eren vàries. Només els dies que el blogger va estar espatllat (a nivell mundial) vaig fallar a la cita, tot i que només a mitges, ja que vaig decidir en aquells dies escriure el text en un document .word i enganxar-ho aquí un cop s'hagués solucionat tot.

I com el 300, des de la pel·lícula dels "espartans" és com un número que implica resistència, persistència, valor...doncs, això, tot això em servirà per acomplir el repte que m'havia marcat d'aquí a 65 dies, d'aquí a 65 escrits.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada