dijous, 21 de juliol del 2011

la tieta en fa 50

Això mateix, la meva tieta avui en fa 50...i encara que sigui un número rodó, per mi sempre serà la tieta, mai la tia. I és clar, els meus records amb ella comencen molt aviat, quan jo amb prou feines aixecava un pam. Això si, en aquells primers moments, i per raons òbvies, els meus records es barregen amb el que m'ha anat explicant la meva mare (per cert, que maco mama el detall que li has fet) i les fotos que conservem de l'època.

Resulta que un servidor era una joguina en les mans de la tieta; clar, què vols, en aquell moment ella tenia 14 anys...i devia ser divertit jugar a ser la meva mare. Ja de més gran me'n recordo d'enfadar-me quan venia l'Esteve, el que ara és el seu home, a festejar-la...suposo que devia tenir enveja, no volia que se n'anessin de casa la iaia de Quart quan jo era per allà. Que nassos feia un paio enduent-se la meva tieta al cine, a fer un vol, etc? Aviat però l'Esteve va fer servir una altra tàctica: jugar a ping-pong i a bàsquet amb mi, en una taula i en una cistella fetes pel meu pare (crec). Amb això se'm devia guanyar jajajaa.

Després, llei de vida, casament, anar-se a viure a Cassà....al cap d'un temps vindrien les meves cosines...però mai hem perdut el contacte. Ella (i ells) saben que hi sóc per si mai necessitessin res i jo sé que hi és quan ho he necessitat. De fet, l'única vegada que em vaig enfadar fort amb la meva mare ella, la meva tieta, va ser allà per escoltar-me...i encara que mai ni una ni l'altra m'ho hagin explicat segur que entre elles van parlar de tot plegat.

Potser la vida no ha estat massa fàcil per a ella, però per qui ho ha sigut? Té la mateixa força de voluntat i esperit que la meva mare (...quina sort que s'assemblin tant!!!´) i això fa que per cada entrebanc que els hi posen més gran fan el pas per superar-ho. L'altre dia parlava amb la meva mare de lo forta que ha estat la iaia per superar una operació de marcapassos...doncs té dues bones hereus ;)

En fi tieta, que 50 anys són un número molt maco i rodó... Moltes felicitats tietaaaa!!!!

1 comentari:

  1. M'agradat molt l'escrit David! Encara ahir quan va venir la tia (la teva mare) i l'Anna van estar recordant com la mare jugava amb tu de petit i com t'enfadaves quan venia el pare.. Crec que de tan sentir-ne parlar ja us imagino xD

    Ah i estic molt d'acord amb "té dues bones hereus" qui sap com serem nosaltres d'aquí uns anys!

    ResponElimina