diumenge, 13 de febrer del 2011

els meus primers 10mil (1)

Avui serà un post molt curt, la necessitat apreta, d'aquí a 15 minuts haig de marxar de casa, però no volia fer-ho sense tenir l'habitual cita diària.

Sabeu que corro, que ara de fa un temps faig esport regularment, doncs avui tinc un d'aquells dies que segurament recordaré temps, ja sigui en positiu (espero) com si les coses van malament i en tinc un mal record. Qui sap? Avui faig la meva primera cursa de 10 mil metres!!!! Serà a Girona, la cursa que organitza el gimnàs wellness.

Després de 3 Sant Silvestres (dos a Girona de 5,4 km i una a Riudellots de 7,4km) ara em toca batre'm contra la distància "mítica" de l'atletisme popular. Falta una hora i 45 minuts per la sortida; la barreja ara és de ganes de fer-ho + nervis (no massa, això és veritat) per si sortirà tot segons el previst.

Els previs van alhora; el meu últim entrenament amb ritme va ser dimecres, divendres entreno suau, ahir vaig sopar pasta per tenir les reserves de glucogen als músculs a tope i ara m'acabo de menjar una llesca de pa petita amb formatge i pernil, sense oli ni tomata...i just abans de tancar la porta de casa un cafè...i que sigui el que déu vulgui jajaja.

I quina és la marca que espero fer? Si aconsegueixo fer els 10 mil en menys de 5'45'' el km estaré satisfet però si baixo de 5'30'' estaré hipersatisfet jajajaj....demà us explico que tal ha anat, ok?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada