dijous, 28 d’abril del 2011

quan no trobes l'hora d'anar a dormir

Això és el que em passa avui (dic avui malgrat ser dijous ja, perquè són quasi quarts de dues de la matinada), no trobo l'hora d'anar a dormir. Per què? Home, m'ofèn que em feu aquesta pregunta. Si he aguantat "Punto i pelota" i coses similars quan els culés estàvem fotuts què no faré avui després del que s'ha viscut al Camp Nou?

Ara mateix, 1:29h, està apareguent per la tele un dels personatges més funestos del periodisme esportiu, en Tomás Roncero...té la mirada desencaixada, ho sento, estic gaudint. Seré mala persona? No ho sé, però m'està agradant.

Ara bé, us soc sincer, no només estic mirant la tele i escrivint el post, estic aprofitant per cuinar!!!! Si si, el temps és or jajaja. Mentre escric aquestes linies tinc unes fantàstiques hamburgueses fent-se al vapor, així com he fet unes quantes hamburgueses més (de pollastre unes i de vedella les altres), petxugues de pollastre, salsitxes, etc... un que es cuida. Un dia parlarem de la dieta que estic fent, molt de moda per cert.

Ahhh, i esperant que el rentaplats estigui de rentar, que ara ja els ulls comencen a notar les hores que un porta dempeus.

M'agrada els post-partits, m'agrada veure com l'esport (però sobretot el futbol) aixeca passions irracionals. Com la gent pot perdre els papers d'aquesta manera? Com el que ahir era blanc avui és negre? i els grisos? no hi ha matisos? es veu que no.

En fi, un servidor, amb el vostre permís, se n'anirà a dormir. El rentaplats ha acabat el programa, la llet (desnatada) amb cola-cao també s'ha acabat i la bateria del portàtil (i la meva pròpia) s'està esgotant i necessita recarregar-se. Demà serà un altre dia. Ahhh, i no m'oblido, les hamburgueses també s'han acabat de coure.

1 comentari: